Rosedale Collections biedt diverse verzendmethoden aan in de winkelwagen. Per verzendmethode een korte uitleg.
Standaard Levering
Bij Rosedale Collections heeft u altijd de keuze voor Standaard Levering. Wij verzenden vanuit filiaal Barneveld. Het kan voorkomen dat een artikel in een ander filiaal voorradig is en dus getransporteerd moet worden naar filiaal Barneveld. In verband hiermee houden wij een termijn van 5 werkdagen aan. Natuurlijk streven wij ernaar uw order dezelfde dag nog te versturen, dit hangt dus af van de bestelde artikelen.
Standaard Levering wordt door DHL bezorgd. Bent u niet thuis? Dan wordt het pakketje op maandag t/m zaterdag (indien mogelijk) afgeleverd bij de buren of de bezorger komt de volgende dag nog eens langs (m.u.v. de zondag). Wil je dit niet? Kies dan voor 'Ophalen in één van onze filialen' of voor 'Service Point Delivery bij PostNL'.
Service Point Delivery
Geen zin om te wachten op de postbode? Kies er dan voor om uw bestelling af te halen bij een door u geselecteerd afhaalpunt. Uw bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden naar het afhaalpunt en is dan af te halen bij de door u geselecteerde locatie. U ontvangt hierover nader bericht na het plaatsen van uw bestelling. Service Point Delivery is een servicedienst van PostNL.
Order afhalen in één van onze filialen
Woont u in de buurt of betaald u liever geen verzendkosten? Dan is er ook de mogelijkheid uw bestelling af te halen in één van onze filialen. Let er op dat u het juiste filiaal selecteert. Wij zorgen dan dat uw bestelling binnen 3 werkdagen in het door u geselecteerde filiaal klaarligt. Standaard ontvangt u van ons bericht dat de bestelling klaarligt voor afhaal. U mag natuurlijk altijd zelf contact opnemen (bel dan naar filiaal Barneveld 0342-400555), wij doen er alles aan uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken.
Vertraagde levering
Vandaag besteld, binnen 5 werkdagen in huis. Dat is onze belofte en daar kunt u op vertrouwen. Gaat het dan nooit mis? Nou ja, bijna nooit. In het uitzonderlijke geval dat het tóch misgaat, kunt u van ons verwachten dat wij er alles aan doen om uw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen. U ontvangt dan per e-mail bericht dat de levering is vertraagd en geven een tijdsindicatie van de verwachte levering. Reden dat een bestelling vertraging oploopt, heeft doorgaans te maken met ons transport tussen de filialen.
Artikel niet op voorraad
Wanneer een artikel niet meer voorradig is, zorgen wij dat u nader wordt geïnformeerd en bieden we de mogelijkheid het bedrag terug te storten of een ander artikel toe te sturen.
Is uw bestelling niet zoals verwacht? Dan kunt u een deel of de complete order retourneren.